Fellow Travelers
Ben tiba di Chicago pada tahun 1979 sebagai Jack Armstrong, seorang pengawal untuk penyanyi pop berbakat, Carly Farmer. Carly di dalam ancaman bahaya ketika sedang bersedia untuk konsertnya, dan Ben perlu mengenal pasti siapa dalangnya dan sebabnya.