Let Them Play
Ben tiba pada tahun 2012 di kalangan keluarga Mendez, di mana mereka membantu anak mereka, Gia yang mahu bermain bola keranjang. Magic dan Jenn membuat penemuan baharu tentang kenapa Ben melompat pada mulanya.