What A Disaster!
Ben dan Addison tiba di San Francisco ketika gempa bumi pada tahun 1989. Sementara bandar diselubungi bencana itu, Ben cuba perbaiki keluarga yang renggang. Ben dan Addison mencari maklumat tentang misteri yang mengejutkan.