Somebody Up There Likes Ben
Ben melompat ke Las Vegas pada tahun 70-an dan ke dalam badan seorang petinju, Danny Hill sehari sebelum perlawanan kejuaraannya. Ben dan Addison ketahui kepentingan hari itu dan perlu membantu Danny dan pelatih dan abangnya, Daryl untuk menang.