Salvation Or Bust
Ben dihantar ke tahun 1898 di bandar Salvation, dimana beliau perlu bersemuka dengan sekumpulan penjahat. Magic, Jenn dan Ian menimpa masalah baru apabila seorang senator muncul di ibu pejabat berkenaan program Quantum Leap.