O Ye Of Little Faith
Ben melompat ke dalam badan seorang paderi yang sedang membantu sebuah keluarga dalam kesusahan pada malam Halloween. Ben perlu menggunakan kecekapannya sebagai seorang saintis bagi menangani kejadian pelik yang sedang berlaku sebelum ia terlambat.