Paging Dr. Song
Ben melompat ke dalam badan Alexandra Tomkinson, doktor pelatih di hospital Seattle. Addison memberitahu Ben akan kesukaran misi ini. Ben mengingkari arahan bos-bos hospital demi menyelamatkan mangsa dan kerjaya Alexandra.