Stand By Ben
Ben melompat ke dalam badan budak lelaki berumur 16 tahun yang melarikan diri bersama sekumpulan remaja. Sementara Ben cuba menyelamatkan dirinya dan Addison, dia mendapati ingatannya yang membawa kepada penemuan mengejutkan.