Custom Contemporary
Apabila Lisa dan Reggie tinggalkan rumah binaan khas mereka di Arkansas kerana kerja Lisa, mereka tinggalkan rumah yang mereka sayangi. Matlamat Jenn adalah membuat mereka jatuh cinta lagi dengan menanamkan suasana kontemporari tanpa mengubah susun atur.