DIY Don't
Seorang wanita dan bapanya cuba membuat pembaikan sendiri selama bertahun-tahun, mengakibatkan kerja cat yang buruk dan lantai konkrit terdedah. Kini, mereka serahkannya kepada Jenn yang ingin menyuntik gaya vintaj ke dalam ruang wanita bujang moden.