Organic Coastal NOLA
Anak-anak pasangan ini telah berpindah dan ibu si suami berpindah masuk, sudah tiba masanya untuk kemas kini. Mereka mahukan pejabat gaya New Orleans, suite pantai Florida dan dapur moden organik, dan Jenn cuba menggabungkan gaya mereka yang pelbagai.