House of Quirks
Pasangan ini suka suasana dunia luar tanah mereka, tetapi bukan perincian aneh rumah itu. Jenn menggabungkan siling kayu oren dan ruang makan bersaiz dewan jamuan dalam reka bentuk organik tradisional yang akan membawa rumah eksentrik mereka ke masa kini.