Fresh Start
Sepasang suami isteri mulakan ubah suai di rumah mereka namun si suami tiba-tiba meninggal dunia. Jenn tampil bantu selesaikan rumah impian mereka, dengan rekaan tradisional moden yang mengenang semangat si suami dan berikan si isteri permulaan baharu.