Vegas Luxe
Pengubahsuaian DIY sebuah keluarga terkubur apabila kehidupan jadi sibuk. Jenn tampil untuk mengambil alih, menyelesaikan projek mereka dan menyampaikan impian si suami untuk bilik mandi Vegas mewah dan minat si isteri terhadap reka bentuk pantai.