Bachelor Pad
Seorang lelaki dan dua anaknya kembali bersama selepas kematian isteri dan ibu mereka. Mengingati visi reka bentuknya, Jenn menyampaikan ruang moden dengan unsur kedesaan dan perindustrian yang mengenang masa lalu dan membawa harapan masa depan.