Tudor is Cuter
Setelah berkahwin, sepasang suami isteri membeli rumah Tudor mereka, memulakan perniagaan, mendapat anak dan kini seorang lagi bakal lahir. Jenn ingin tingkatkan gaya rumah Tudor pasangan ini dan bina ruang yang padu dan selesa.