No Demo Reno
Pakar ubahsuai rumah dan penggiat media sosial, Jennifer Todryk menggabungkan penyelesaian reka bentuk pintar dan idea penjimatan kos untuk baik pulih rumah menakjubkan untuk klien di kawasan Dallas-Fort Worth, tanpa perobohan besar.