Ketan Parekh
Ketan Parekh dijoloki Pied Piper pasaran saham. Skrip kegemarannya saham K-10 diikuti rapat oleh pelabur lain selama lebih daripada dua tahun. Mereka percaya semua yang disentuh Ketan Parekh bertukar menjadi emas.