In the Name of Freedom
Dikhabarkan telefon pintar termurah di dunia, Freedom 251 serta merta menjadi sensasi. Dalam semalaman, seluruh dunia mula bercakap tentang - Freedom 251 dan Ringing Bells, yang tidak diketahui oleh sesiapa pun.