Cryptocurency Cons
Cryptocurrency menjadi perkara besar seterusnya. Dan dengan lebih daripada 10 crore pelabur, India memiliki bilangan pemilik mata wang kripto tertinggi di seluruh dunia. Namun dek ketiadaan peraturan, ia menjadi medan memburu kegemaran untuk penipu.