Instant Loan Apps
Dengan lebih Rs.21,000 Crore disedut keluar dari India, aplikasi penipuan pinjaman segera telah tersebar di India. Kadar faedah tinggi, penderaan, ancaman, keaiban dan penyalahgunaan data menyerang kehidupan peminjam warga India yang tidak curiga.