8MM: The Sinister Record
Terdapat bukti video tentang pembunuhan yang amat kejam dan tidak sepatutnya didedahkan kepada orang ramai.
Terdapat bukti video tentang pembunuhan yang amat kejam dan tidak sepatutnya didedahkan kepada orang ramai. Seorang wartawan yang mempunyai akses ke pejabat pendakwa mengetahui tentang pita bertuah dalam arkib video dan mula melaporkannya.