Revealed: Perak - Malaysia's Abode Of Grace
Duli Yang Maha Mulia Sultan Nazrin Muizzuddin Shah melaksanakan beberapa siri istiadat diraja sebagai upacara yang diperlukan untuk ditabalkan sebagai pemerintah ke-35 Perak Darul Ridzuan, "Kediaman Rahmat."