Kerala's Unpopular Saga
Walaupun pandemik COVID-19 membawa kepada peningkatan dalam pelbagai penipuan, Popular Finance, sebuah Syarikat Kewangan Bukan Perbankan yang berpangkalan di Kerala berjaya didedahkan selepas menghentikan operasi.