Fake Stamp Papers: The King of Cons
Hanya beberapa penipuan menggemparkan India seperti kertas setem haram Rs.30,000 Crore. Abdul Karim Telgi dulunya penjual sayur di kereta api. Menjelang 2001, empayarnya yang luas merangkumi 36 hartanah dan lebih 120 akaun bank.