Run All Night
Seorang samseng dan pembunuh upahan, Jimmy Conlon ada satu malam untuk menentukan di mana kesetiaannya: dengan anaknya, Mike yang dalam bahaya, atau kawan lamanya, Shawn Maguire, bos yang mahu Mike menebus kesalahan atas kematian anaknya sendiri.