Armor
Pengawal trak berperisai James Brody bersama anaknya Casey ditugaskan menghantar jutaan dolar antara bank. Namun, misi mereka bertukar mimpi ngeri apabila sekumpulan perompak diketuai Rook menyerang untuk merampas segala kekayaan itu.