Sashi De berada di Davao, Filipina, untuk meneroka sebab bandar di Mindanao ini dikenali sebagai bakul buah negara pulau itu. Menikmati hidangan durian penuh, dia pergi makan tengah hari untuk merasai pengalaman cara makan Bankerohan.