Bali: The Professional Chefs of Bali
Sashi menuju ke Ritz Carlton di Nusa Dua untuk mempelajari cara masakan legenda Indonesia disediakan. Segalanya bermula dengan hebat apabila Sashi mengalami hidangan nasi semeja Indonesia, mencuba masakan terbaik Nusantara dalam satu hidangan besar.