Sashi bertemu semula dengan Cef Ton dari Le Du, restoran terbaik di Asia dan memulakan lawatan lapangan ke Koh Sichang. Cef Ton mahu menunjukkan usahanya untuk menyokong pembekal seperti nelayan untuk menjamin penangkapan yang mampan.