Bali: Foraging in Bali
Sashi meneroka sisi tersembunyi pulau syurga yang terkenal, Bali. Pembimbing dan mentornya ialah Cef Reynaldo De Luna - mereka telah mencari bahan makanan untuk mendedahkan kepelbagaian biodiversiti dan permata tersembunyi di Bali.