Hong Kong: Mixology
Sashi kembali ke Hong Kong untuk melihat lagi pelbagai aspek bandar itu. Dia meneroka budaya teh Taiwan sebelum menuju ke dunia bar dan adunan minuman yang terkenal di Hong Kong.