Thailand: Bangkok's Foodie Spectrum
Sashi meneroka kepelbagaian spektrum masakan yang luas di Bangkok, bermula dengan lawatan ke kawasan sesak Klong Toei, menikmati hidangan yang mengandungi udang hidup yang masih melompat, kepada pertemuan di salah satu bar terbaik di dunia.