The System
Seorang suspek pembunuhan terlepas daripada tahanan polis selepas beberapa bulan menunggu perbicaraan. Apabila situasi tebusan berlaku, Shaw mempertimbangkan semula kelakuan sebagai polis. Price mempersoalkan kepercayaannya terhadap sistem keadilan.