Benefit of the Doubt
Apabila penulis muda sebuah buku pendedahan ditemui mati, Cosgrove meminta bantuan bekas mentor untuk kes itu. Price menghadapi perbicaraan yang sukar apabila penggeledahan dan penyitaan dianggap menyalahi undang-undang.