Heroes
Beberapa tembakan dilepaskan di kelab malam popular, Cosgrove dan Shaw mengesyaki suspek mensasarkan seorang mangsa. Apabila rakaman pengawasan hilang dengan misteri, Price dan Maroun bergantung pada saksi yang mementingkan reputasi berbanding fakta.