Deadline
Apabila seorang wartawan terkenal dibunuh, Cosgrove dan Shaw mendalami laporan yang tidak diterbitkan melibatkan seorang ahli politik terkemuka. Price dan Maroun menghadapi kesukaran apabila saksi utama mereka menunggu perbicaraan untuk kes kejam lain.