Almost Famous
Apabila seorang remaja dibunuh, Cosgrove dan Shaw mengetahui remaja sanggup buat apa sahaja untuk terkenal di Internet. Price dan Maroun mengambil risiko mengejar seseorang yang dipercayai suspek sebenar kes ini, tapi kembali semula ke permulaan.