Collateral Damage
Seorang wanita muda mati perlahan-lahan dan terseksa akibat jangkitan yang tidak dirawat. Cosgrove dan Shaw mengesyaki mangsa dipengaruhi kultus yang kuat. Price dan Maroun meletakkan tekanan pada ahli-ahlinya untuk mencari dalang sebenar kultus itu.