Appraisal
Cosgrove dan Shaw mengesyaki seorang peniaga seni dibunuh, tetapi penahanan tidak boleh dilakukan sehingga mayatnya ditemui. Price dan Maroun perlu meneruskan perbicaraan dengan kes ikut keadaan dan suspek yang kaya raya. Pasukan menyambut hari lahir.