Second Chance
Apabila bekas banduan ditemui mati dipukul, Cosgrove dan Shaw menahan pelaku yang tidak disangka. Maroun mesti mengetepikan perasaan peribadi terhadap suspek dan berhujah di mahkamah apabila dia dan Price tidak sefahaman dalam strategi perbicaraan.