Open Wounds
Seorang senator ditembak mati di majlis perkahwinan anaknya. McCoy mendesak hukuman berat dan menentang peguam bela hebat, anaknya sendiri. Price mahu bersikap neutral, namun simpati dengan defendan disebabkan trauma yang sama.