Murder in the Clearing
Apabila Pemandiri dibunuh, Lucas dan Sam menjalankan penyiasatan untuk mencari pembunuhnya. Gavin memulakan misi menyelamatkan Eve daripada visi yang menunjukkan kematian Eve. Eve mendapati dirinya semakin hampir untuk melihat visi itu menjadi kenyataan.