Lazarus
Apabila rancangan mereka untuk menyusup masuk ke bangunan itu gagal, Gavin bersemuka dengan ketuanya yang mencurigakan. Eve, Levi, Sam, dan Izzy terpaksa bergantung pada bekas musuh untuk mengetuai cubaan menyelamat.