The Swarm
Eve dan Gavin berpakat dengan James untuk menyusup ke Bangunan Lazarus untuk menyelamatkan Ty dan menghalang Kiera daripada memusnahkan jalan pulang. Apabila gerombolan maut terbangun di bawah kawasan lapang, Veronica mesti segera menyelamatkan Ella.