The Great Escape
Selepas pertemuan semula yang penuh emosi, Gavin dan Eve cuba melarikan diri daripada penculik mereka yang kejam. Lucas mengetuai misi berbahaya ke kubu untuk menuntut semula sumber yang sangat diperlukan oleh rakannya.