The Journey, Part 2
Dengan Gavin hampir mati, Eve dan keluarganya cuba untuk membetulkan keadaan. Namun sesuatu yang tidak dijangka mengancam untuk memisahkan mereka selama-lamanya. Veronica mendedahkan rahsia yang menyebabkan hubungannya dengan Lucas tergugat.