The Journey, Part 1
Gavin membawa keluarganya ke jalan pulang yang baharu tetapi setiap langkah mendekatkan semua orang ke arah kematian Eve. Levi yang dipulaukan, diberi peluang untuk menebus kesalahannya apabila musuh lama mengusulkan perjanjian.