The Wedding
Apabila Clearing dan Fort bersatu untuk meraikan penyatuan Ty dan Paara, jemputan tetamu kontroversi mengugut untuk mengganggu keraian itu. Lucas menawarkan Veronica strategi untuk membongkar perkaitan ganjil penculiknya dengan masa 10,000 SM.