The Heist
Eve, Gavin, dan yang lain cuba mengambil batu hitam untuk mempunyai akses ke dalam bangunan misteri yang mereka percaya itu jalan untuk membawa Josh dan Riley pulang. Josh dan Riley perlu bertindak pantas untuk elak Caroline mengubah garis masa.